fbpx Skip to content

Recruitmentmarketing in de muziekindustrie! ๐ŸŽถ

Voor Bertus Groothandel, gespecialiseerd in het uitbrengen en distributie van vinyl en cd’s, hebben we de passie voor muziek omgezet in een unieke recruitmentcampagne. Voor het invullen van de interne vacatures hebben we een originele aanpak gekozen: de vacaturetekst persen op vinyl. De campagne spreekt direct een doelgroep namelijk: creatieve, innovatie en muziek liefhebbende werkzoekende. Precies de kandidaten die passen bij de interne vacatures.

Met werving via vinyl biedt Bertus Groothandel niet alleen een creatieve ervaring, maar ook een blijvende herinnering voor kandidaten. De vinylplaat wordt dan ook al snel een leuk collector’s item, waarmee Bertus zich onderscheidt in een concurrerende arbeidsmarkt en kandidaten aanspreekt die minder gevoelig zijn voor traditionele benaderingen.

Daarnaast wordt de campagne vooral online gevoerd, wat aansluit bij de duurzaamheid. Zo laat Bertus Groothandel zien hoe een combinatie van creatieve werving en bewustzijn kan bijdragen aan een unieke en effectieve recruitmentstrategie.

Back To Top